Administratie, facturatie en belastingaangifte

  1. Home
  2. ZZP’er
  3. Administratie, facturatie en belastingaangifte

Zelf doen of uitbesteden

Een deugdelijke administratie en adequaat facturatie systeem zijn de pijlers van iedere onderneming. Misschien bent u er zelf handig in en kunt u de kosten van uitbesteding besparen. Maar niet iedereen is een ster hierin. Hoe vaak komt het niet voor dat er facturen moeten worden afgeboekt vanwege wanbetaling of dat de hoeveelheid belasting die u na uw aangifte moet betalen toch hoger is dan gedacht.

Pensioncare hanteert een systeem wat duidelijk en efficiënt werkt. Facturen worden automatisch gegenereerd vanuit ingeplande diensten of opdrachten en alles met uw eigen logo en/of in uw huisstijl. Daarnaast hebben wij een berekeningsprogramma ontwikkelt waarmee u ook tussentijds kunt bijhouden hoeveel belasting u straks moet betalen. Wel zo makkelijk dat u weet hoeveel dat is.

Voor een klein bedrag per maand nemen wij u alle administratieve zorg uit handen. Wilt u meer hierover weten, neem dan contact met ons op.

Contact opnemen

Benieuwd hoe dit werkt en wat wij voor u kunnen doen?

Neemt u dan contact met ons op.

Zij gingen u voor

Menu